**این قسمت توسط مشتری تکمیل گردد**
|
نام مشتری: نام شرکت : شماره ملی: تاریخ مراجعه : شماره درخواست : تلفن ثابت : تلفن همراه :
|
£ تلفنی £کتبی £حضوری £نتیجه نظرسنجی £ سایر : .......................................................... ................................................................................................................................................................................................... .......................................................... ............................................................................................................................................................ ..........................................................
|
شرح شکایت:
تاریخ و امضاء:
|
**این قسمت توسط شرکت تکمیل گردد**
|
این فرم توسط اینجانب تحویل گرفته شد و برای بررسی در تاریخ تحویل مدیر شرکت گردید.
تاریخ و امضاء مدیر:
|
بررسی و ارزیابی شکایت توسط مدیر شرکت و افراد مرتبط:
آیا شکایت وارد است؟ £ بله £ خیر تاریخ و امضاء مدیر :
|
آیا نیاز به اقدام اصلاحی دارد؟ £ بله £ خیر
شماره فرم اقدام اصلاحی : تاریخ و امضاء مدیر:
|
تعیین اقدامات لازم:
|
شرح اقدامات
|
مسئول انجام
|
مهلت انجام
|
|
|
|
تاریخ و امضاء مدیر / مدیر فنی:
|
شرح اقدامات انجام شده:
تاریخ و امضاء مدیر :
|
نظر مدیر عامل شرکت:
آیا اقدامات مناسب انجام شده است؟ £ بله £ خیر
اقدامات بعدی مورد نیاز:
تاریخ و امضاء مدیر :
|
رسیدگی به شکایت واصله مطابق با اقدامات مندرج در بالا درتاریخ به اتمام رسیده ودر تاریخ توسط مدیر شرکت به مشتری اطلاع رسانی شده و رضایت مشتری £ جلب شده است £ جلب نشده است. تاریخ و امضاء مدیر :
|